NEEM CONTACT OP: 040 7879314
0Item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

KLachten en Retouren

Wij stellen hoge kwaliteitseisen aan onze producten en bestellingen worden met zorg samengesteld. Desondanks kan het natuurlijk zijn dat je ontevreden bent over het product of de levering.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht via e-mail door te geven of telefonisch op 040 787 93 14. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst oplossen, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Retouren

Wanneer je jezelf hebt bedacht en producten retour wil sturen vragen we u om gebruik te maken van het retourformulier. Dit retourformulier zat bijgesloten bij de zending. Mocht u deze niet meer hebben dan kunt u deze hier downloaden. De retourzending dient binnen 14 dagen na aankoopdatum bij ons kenbaar gemaakt te worden. Producten kunnen alleen retour gestuurd worden wanneer deze onbeschadigd zijn. Wanneer de retourzending bij ons is bezorgd zal binnen 5 werkdagen na ontvangst het aankoopbedrag overgemaakt worden op het afgesproken rekeningnummer. Kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant.